نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!

  • کد خبر: ۲۲۳۹۹۸
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
دبیر هیات گلف خراسان رضوی گفت: پس از واگذاری زمین چمن به هیات گلف سعی کردیم بازسازی استادیوم قدیمی مشهد را آغاز کنیم. ورزشگاه اصلا کاملا وضعیت اسفناکی داشت، حتی هیات فوتبال یک کاور هم برای زمین چمن تهیه نکرده بود.

احسان سمیعی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت واگذاری مدیریت زمین چمن تختی مشهد به هیات گلف خراسان رضوی گفت: مدیریت زمین تختی مشهد از بهمن ۱۴۰۲ پس از بازسازی زمین چمن و تعویض آن که توسط هیات فوتبال فرسوده شده بود، بر عهده هیات گلف خراسان رضوی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از واگذاری زمین چمن سعی کردیم بازسازی استادیوم قدیمی مشهد را مدنظر قرار دهیم. ورزشگاه اصلا وضع خوبی نداشته و وضعیت اسفناکی داشت.

دبیر هیات گلف خراسان رضوی افزود: ورزشگاه به شدت کثیف و فرسوده شده بود. چاه‌های فاضلاب گرفته بود و اتاق داوران و رختکن وضعیت اسف‌ناکی داشت. فیلم‌ها و عکس‌هایی که از وضعیت قدیم این ورزشگاه گرفتیم نیز موجود است.

سمیعی خاطرنشان کرد: همچنین موارد اضطراری ورزشگاه را برطرف کردیم. ناودانی سقف ورزشگاه مشکل داشت و به ساختمان جایگاه، نم وارد می‌کرد که آن را ترمیم کردیم. همچنین نور ورزشگاه را نیز تقویت کردیم.

وی اضافه کرد: در بهمن ماه سال گذشته، مسابقات را یکی دو روز تعطیل کردیم تا برف روی چمن به صورت طبیعی آب شود، اما دوستان در هیات فوتبال فرمودند که هیات گلف همکاری نمی‌کند، چون هیات گلف باید برف‌های روی چمن را پارو می‌کرد تا زمین را آماده مسابقات کند؛ در حالیکه همه می‌دانند در عصر حاضر چمن مصنوعی را پارو نمی‌کنند.

سمیعی عنوان کرد: چمن مصنوعی باید کاور داشته باشد تا در زمان بارش برف و باران، کاور روی چمن مصنوعی کشیده شود تا از برف و باران مصنویت بماند تا پس از توقف بارش، چمن قابلیت استفاده داشته باشد. با پیگیری‌هایی که داشتیم توانستیم کاور هم برای چمن تهیه کنیم. یعنی اگر شهر مشهد در سال جاری بارندگی داشته باشد، به صورت استاندارد روی چمن مصنوعی کاور کشیده می‌شود و دیگر نیازی به پارو کردن وجود ندارد که عمر چمن مصنوعی کاهش یابد.

وی یادآور شد:، اما دوستان هیات فوتبال در همان موقع عنوان کردند که می‌خواهند چمن را پارو کنند تا مسابقاتشان در آن برگزار شود. حتی عنوان کرده بودند وقتی زمین به یک هیات غیرتخصصی واگذار می‌شود، اجازه نمی‌دهند زمین را پارو کنیم! ما نیز به همان دوستان اعلام کردیم، شما که متخصص هستید، چمن مصنوعی نباید پارو شود.

دبیر هیات گلف خراسان رضوی گفت: در تمام این سال‌ها که زمین در دست هیات فوتبال قرار داشته‌ای کاش یک کاور برای زمین چمن تهیه می‌کردند،‌ای کاش کمی برای ورزشگاه پیر تختی هزینه می‌کردند.

سمیعی افزود: ما در حد توان خود سعی کردیم به ورزشگاه رسیدگی کرده و تجهیزش کنیم تا وقتی هیات فوتبال مسابقاتش را در آنجا برگزار می‌کند، حداقل آبروی فوتبال استان نرود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه مدیریت زمین چمن تختی به هیات گلف واگذار شده، اما مسابقات و تمرینات ما در زمین‌های پارک ملت و وزشگاه ثامن انجام می‌شود.

سیمعی در خصوص تعامل هیات گلف با هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: ما نیز سعی کردیم تعامل خود با هیات فوتبال و باشگاه‌ها را حفظ کنیم و مسابقات باشگاه‌های استان را تسهیل کنیم. مسابقات استانی و مشهد عقب افتاده بود و تایم‌هایی در اختیارشان قرار دادیم تا از زمین چمن استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->